Powered by Blogger.
RSS

Busy

Assalamualaikum semua!
Ha,jawab jangan tak jawab..

Dah nak dekat sebulan aku tak update blog ni..sebenarnya minggu minggu yang lepas busy je memanjang..
haritu lepas je aku update terus kakak aku ajak balik kedah..after that pulak aku ada interview maktab kat lipis,cehhh bajet nak jadi cikgu la kononnya,padahal tak nak pungg sebenarnya..lepas daripada tu,my uncle n my aunty datang rumah kitaorang dan ajak aku gi cameron,..pasal cameron tu aku update nanti,hee..lepas je balik dari cameron,kami terus ke kedah and stay kat situ sampailah ahad lepas..Oh ya!lupe pulak nak bagi tahu yang aku dapat masuk UIAM,course ekonomi dan sains pengurusan..aku bersyukur sangat dapat course yang aku minat..So,minggu lepas adalah minggu yang teramat amat busy sebab kena settlekan macam macam benda dalam satu minggu..nak kene buat medical check up lah,isi borang perjanjian asasi lagi,haish macam2 lah..fuhhh,nampak kepenatan kat situ,hahha!

Aku daftar UIA 10hb,iaitu hari isnin ni,dan rasa sangat tak sabar nak jadi student U sebab kawan2 aku semuanya daftar awal daripada aku..Aku lah yang paling lassttt sekali daftar,haish..Aku berharap sangat yang aku dapat sesuaikan diri dengan tempat baru..yelah,dah 6 bulan tanam anggur kat rumah je,cehh padahal boleh je berdikari..Nanti time balik rumah aku kena naik bas,tak boleh suruh family jemput dah..Time dolu-dolu tu bolehla nak suruh family datang jemput bagai..Sekarang ni dah besor,dah bole kahwin dah ponn,muahahaha *bajet besor lah sangat*..

Ni maybe last entry from me sebab esok nak kena bertolak pergi rumah pak sedara pulak..
And maybe lambat lagi aku akan update blog ni sebab awal awal ni aku tak bawak laptop lagi..
In shaa Allah,I will update this blog after raya..

see you next time !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment